NYT ILMAINEN TOIMITUS jo 80e tilauksille!


Nopea toimitus! Tuotteet postitetaan viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Tilaus- ja toimitusehdot


TILAAMINEN


Tilaaminen tapahtuu keräämällä haluamanne tuotteet ostoskoriin sekä hoitamalla näiden maksun. Maksamisen jälkeen saatte automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiinne. Tilaajan/maksajan on oltava yli 18-vuotias. Tarkistattehan huolellisesti yhteystietonne sekä tekemänne tilauksen sisällön.

Tuotteita voit tilata myös puhelimitse numerosta 040 7387146. Tällöin maksutapana on ennakkomaksu. Kaikkia varastossamme olevia tuotteita ei ole verkkokaupassa, joten otathan yhteyttä, jos et löydä etsimääsi tuotetta.

Emme toimita tuotteita Suomen ulkopuolelle.


SAATAVUUS


Varastotilanne päivittyy automaattisesti tilausten mukaan. Verkkosivut näyttävät suoraan, mikäli joku tuote on varastosta loppunut. Mikäli haluamanne tuote on loppunut, voitte ottaa yhteyttä mleena.pitkanen@gmail.com ja tiedustella onko kyseistä tuotetta mahdollisesti vielä tulossa lisää.


TOIMITUSAIKA


Pakkaamme ja postitamme tuotteet 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.


POSTI -JA TOIMITUSKULUT


Toimituskulut ovat 7,90e. Yli 80 euron tilaukset postitamme veloituksetta.


MAKSAMINEN


Ratsuvintin verkkosivuilta ostaminen tapahtuu Klarna Checkout -maksunvälityspalvelun kautta.

Kun teet tilauksen verkkokaupastamme, rahaliikenne ohjautuu Klarna Checkoutin kautta Ratsuvintille.

 

Verkkopankit

Käytössänne ovat kaikkien pankkien maksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, SP/Oma sp, POP-Pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken

 

Luottokortit

Käytössänne ovat korttipainikkeet: Visa, Visa Electron, MasterCard

Maksaessanne näillä korteilla, Ratsuvintti toimii tuotteiden markkinoijana ja toimittajana. Klarna Checkout maksunvälityspalveluna ja maksuliikenteen hoitajana.


Lasku

Maksuvaihtoehtona on myös Klarna-lasku. Klarna-laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa. Klarna lähettää linkin laskuun sinulle erillisellä sähköpostiviestillä. Sinun ei tarvitse antaa maksukorttisi tietoja, vaan maksat vasta sen jälkeen kun tuotteet on toimitettu sinulle. Maksuaikaa on 14 päivää. Jos maksua ei tehdä, tulee maksumuistutus, josta veloitetaan 5 euroa + viivästyskorko Suomen korkolain mukaan. Maksuhetkellä tehdään luottotarkistus, jolloin saatetaan hakea luottotietoja. Saat silloin kopion luottotiedoista postitse. Henkilötiedot käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.


Lisätietoa Klarnasta löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa, sen tulee olla käyttämätön ja tuotteen alkuperäisten lappujen on oltava paikoillaan.

Asiakaspalautuksesta veloitamme 10 euroa postikuluja, paitsi jos olemme itse lähettäneet väärän tuotteen, maksamme kaikki lähetyksestä aiheutuneet postikulut.

Vaihto- ja palautusasioissa ottakaa aina ensin yhteyttä mleena.pitkanen@gmail.com ja annamme tarkemmat ohjeet palauttamiseen.

Palautusosoite:
Ratsuvintti

Kalamiehenkatu 4

94900 Kemi

Muista liittää palautukseen mukaan yhteystietojesi lisäksi pankkiyhteystietosi, jotta voimme palauttaa tuotteista maksetut rahat takaisin. Emme maksa takaisin tuotteen lähetyksestä aiheutuvia kuluja.


Mikäli olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen vaihdamme sen ilman lisäkuluja. Viallisista ja väärin lähetetyistä tuotteista tulee huomauttaa seitsemän (7) päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä meille välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.


MUUT EHDOT


Kaikki hinnat ovat euroissa (€) sisältäen alv 24%.


Emme vastaa mahdollisesta kuljetusyhtiön aiheuttamasta vahingosta; esim. katoamisesta tai rikkoutumisesta. Kuljetusvauriotapauksissa asiakas on suoraan yhteydessä kuljetusyhtiöön.


Rahti/postikuluja ei palauteta.


Ratsuvintti pidättää oikeuden kaikkiin muutoksiin.